Guten Morgen,
Ich habe den Support-Service angerufen der hat 55PUS7150 / R2 aktualisiert.
Er hat mir die Datei 2K15_MVL_NVM_EED_500_20171207.zip geschickt.
Ich befolgte das Verfahren bis zur Perfektion und achtete dabei auf die Groß- und Kleinbuchstaben.
————————————————————————————————————————————–
Instruction how to update main software, NVM & EED on MTK boards
– All three files can be put together on USB drive and update in one step, please follow instruction below –
1. Download the latest software (download link in SCC_114579)
2. Create a folder “upgrades” on an empty USB drive (FAT32)
3. Unzip and copy the “autorun_XXX.upg” into the folder upgrades
4. Selected the correct NVM (.bin) file for your TV model and copy it into the root of the USB drive
5. Rename the file to “NVM.bin”
6. Select the correct .EED file for your TV model and copy it into the root of the USB drive
7. Rename the file to NVM.EED
8. Start up the TV and wait until it’s fully booted
9. Connect the USB drive (please use USB2.0 port)
10. The TV will detect the software in the upgrades folder automatically and start with the main software update
11. Once the main software update is finished the TV will reboot and update the NVM.bin & NVM.EED file
(OSD “Software upgrade in progress” will be shown on screen for short time)
12. After the update is finished, please enter the CSM and check if the CTN is correctly programmed (R-model)
————————————————————————————————————————————–
Ich habe die neue Firmware autorun_QM163E_000.016.056.000.upg eingegeben
Jetzt funktioniert das 3D nicht mehr (wie zuvor) und als Neuheit erkennt HDMI die 3D-Signale nicht mehr.
Dies wurde nicht gesehen!
(OSD “Software upgrade in progress” will be shown on screen for short time)
Die Serviceabteilung versteht nicht, was das Problem ist, und ich weiß nicht, was ich tun soll.
Danke für jede Hilfe.