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9809, 9109, 8909C, 8809, 8209, 8159, 8109, 7909, 7809, 7559, 7509, 7199, 7189, 7179, 7109, 6989, 6959, 6949, 6909, 6809, 6719, 6659, 6609, 6589, 6559, 6549, 6509, 6409, 6309, 6109, 5909, 5709, 5619, 5509, 5219, 5209, 5109, 4509, 4399, 4329, 4319, 4309, 4209, 4109, 4009
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Patrick YGast
Hallo und Danke Alex,
das WIPE.UPG hat schon etwas geholfen. Es bugt nicht mehr wie früher. Ich kann Problemlos in der Einstellung (Zahnrad) gehen. Leider wenn ich auf HOME-Knopf drücke, bekomme ich wieder diese runde blau Ladesymbol, so dass ich keine Sender installieren kann.
Leider nicht nicht alles fix. Aber der hängt nicht mehr für lange Zeit.
Patrick YGast
Hallo Alex,
ich war mal eine Woche weg, deswegen konnte ich nicht Feedback geben.
Ich habe noch an ddas TV das WIPE…UPG Datei gespielt.
Leider kann das Menü (Source oder Home Taste) nicht richtig lade.
Da Youtube wegen Rechte meine Video gesperrt hat, sende ich dir ein Link über Drive:
https://drive.google.com/file/d/1mAKqTjbd3GZu21G7oFuO_glbkSONHoKE/view?usp=sharing
Die wipedatatool bringt etwas Energie und der Fernseher kann nun sogar USB lesen. Trotzdem unmöglich eine Sendersuchlauf durchzuführen, weil die Menü und Source taste nicht ihre Funktionen erledigen.
Hardware von Power Module bis SSB sah gut aus.
Bitte um Hilfe.
JOHN STRIKOSGast
hello alex, I have the 55pus9109 and since the last software update the wireless subwoofer does not connect any more also have a noise which I think comes from the camera mechanism on the start up or after a while when it is turned off. I have tried to set up the tv several times but still the same. do you think I should try a software downgrade to previous software and which is the safer way for my tv set?
Hi,
did you unplug the Sub from the mains for 5 minutes and the TV, too?
TonegelqAlex
JOHN STRIKOSGast
yes I did but nothing. I waited for a long time in case a new update would solve the problem but as I understand there are not going to update thiw model any more.
JOHN STRIKOSGast
Hi,
sorry – I have no other ideas…
Toengel@Alex
JOHN STRIKOSGast
should I try rolling back to previous firmware or this may cause more problems?
Hi,
I would not suggest it on these TVs… the risk that the TV ends up in a bootloop is to high…
Toengel@Alex